Alla inlägg under juli 2012

Av P - 12 juli 2012 19:47

jag vill kämpa med att inte kräkas, men samtidigt

känns det så lockande. Lockad av att vara tom som

jag faktiskt kan njuta av.

Jag vill försöka följa de "Belöningssystem" jag fått, men

ändå känns det som att det inte finns någon som helst

grej som skulle vara en belöning för att kämpa mot.

Idag handlade jag lite snacks till helgen och just nu

känner jag att kommer jag att klara av att äta en

lagom mängd utan att falla dit på att jag kräks och

får börja om på nytt igen? Jag har gjort/blivit så

så många gånger. "JAG BÖRJAR OM IMORGON"!


Mycket tankar som snurrar runt i skallen. Snart ska

jag iväg på semester och då blir det inte lika lätt

att hantera matsituationerna. Man får hela tiden ta dagen

som den kommer och försöka utnyttja alla tillfällen till

att kunna förbränna det man har fått i sig. Även hålla

sig till mindre portioner, inte småäta.

Av P - 12 juli 2012 18:42

                   

Av P - 11 juli 2012 21:05

Frukost: Crunchy m. nätter, soygurt

Lunch: Biff, grönsaker, dressing

Middag: Blodpudding, äppelmos

Kvällsfika: Två smörgåsar m. stekt ägg, fruktsallad


Utöver:

Några lakritskarameller


Motion:

Crosstrainer 60min

Cykla 30min

Hantlar

Situps


Har inte kräkt idag heller och det känns faktiskt

bra, men jag tar dagarna som dom kommer.

Just nu har jag en någorlunda rutin.

 

Av P - 11 juli 2012 17:27

           

Av P - 10 juli 2012 21:10

Frukost: Crunchy m. nötter, soyghurt

Lunch: Potatis m. lite smör & grillkrydda

Middag: Kryddad kyckling m. grönsaker

Kvällsfika: Två grova mackor, fruktsallad


Utöver:

några godisbitar


Motion:

Cykla 30min


Vilodag idag enligt min terapeut. Jag gick med

på de så kan träna imorgon.

Är stolt över mig själv också eftersom jag inte

kräkts på två dagar nu. I´M STRONG!


 


Av P - 10 juli 2012 17:58

har inte så mycket att säga har helt enkelt IDE TORKA.


Men jag försöker just nu att få ett regelbundet ätande och

inte kräkas utan få ett jämnt blodsocker så man inte får

hetssug så lätt, men även få igång förbränningen på

ett bättre än att svälta, kräkas osv.

Så kämpar på och tar saker och ting lite som det kommer.

Av P - 9 juli 2012 15:55

 

Var så lycklig för min nya fina våg, men tyvärr så är det fel på

den. Provade att väga mig flera gånger och skillde 2-3kg varje gång

och att den hade "svårt att bestämma vikt"!

Så nu blir jag tvungen att skicka in och få en ny. Varför får jag alla skit

prylar. Förut min onepice, förra veckan skrivaren och nu vågen.

Otur eller vad?

Av P - 8 juli 2012 18:18

3 Tips för dig som vill gå ner i vikt snabbt. 

Det finns hundratals vägar att gå för att gå ner i vikt. Poängen

är att hitta en metod som passar sin egna personlighet och livsstil

på ett optimalt sätt. Lite inspiration på vägen mot en snabb

viktminskning följer här 3 tänkvärda tips:


1. Fettförbränning = viktminskning  Ska du gå ner i vikt behöver du

givetvis få igång din fettförbränning. Det kan du göra på

flera olika sätt, via kosten, via träning och aktivitet samt kompletterande hjälp via diverse kosttillskott.

2. Kosttillskott på nätet  Många som bantar kan behöva lite extra hjälp

eller komplement till kosten i form av bantningsmedel eller kosttillskott.

Kosttillskott är aldrig en ersättning för en balanserad och nyttig kost, utan

ett komplement och en hjälp på vägen mot idealvikten.

3. Dieter – guide till olika dieter och bantningsmetoder. Hitta den metod som

passat dig och din kropp.  


Gå ner i vikt snabbt och hur du räknar kalorier! Att gå ner i vikt snabbt är

egentligen ingen konst. Ytterst handlar viktminskning alltid om att göra av

med mer energi än vad du konsumerar.

Alltså att bränna mer kalorier än du äter. Äter du 2000 kalorier under en dag

som måste du göra dig av med mer än 2000 kalorier i energi för att gå ner i vikt.

Presentation


Här får ni följa min vardag och tankar om det som är mitt fokus "KROPPEN"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards