Alla inlägg den 19 juli 2012

Av P - 19 juli 2012 13:32

är på tåget påväg till nästa destination.

Kan  berätta att det blivit mycket onyttigt dem senate

dagarna.


Måndag fika+smörgås på tåget, grillade på kvällen

Tisdag åt ute+fika i husvagnen+godis+chips

Onsdag fika+åt ute+chips+godis

Torsdag glass+fika än så länge.


Visst vissa dagar har man nog rört på sig en hel del

så det är nog ingen fara? Blir ju lite "små-promenader"

till campingtoan och lita överallt.

Kom på mig själv igår att jag har faktiskt inte ätit upp all

mat som man beställt. Vet att jag har ätit mer än vad jag

brukar göra.

Så de går nog plus minus noll förhoppningsvis. När jag kommer

hem igen blir det att hålla igen lite. Försöker att tänka att de

är semster och då ska man kunna unna sig. Men är jätterädd

för att jag ska gå upp massa som  blir svårt att gå ner?

Känns som man skulle kunnat gått upp 2kg, men hoppas inte!

  

Presentation


Här får ni följa min vardag och tankar om det som är mitt fokus "KROPPEN"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards