Alla inlägg den 26 juli 2012

Av P - 26 juli 2012 20:36

VAD FAN! JAG FÖLL DIT, ÅT OCH KRÄKTES. NU FÖLL

ALLT JAG KÄNDE ATT JAG BYGGT UPP UNDER DEN

TIDEN JAG KUNDE HÅLLA MIG IFRÅN ATT KRÄKAS!!!

NU ÄR TANKARNA IGEN TLLBAKA TILL ATT JAG ÄR

MISSLYCKAD. ATT JAG KAN FORTSÄTTA KRÄKAS FÖR

JAG ALDRIG KOMMER ATT KOMMA IFRÅN DE HELT?

ATT JAG KAN KRÄKAS IDAG SÅ SKA JAG BÖRJA OM

PÅ NY KULA IMORGON MEN JAG VET SJÄLV ATT

MAN BARA SKJUTER PROBLEMET FARMFÖR SIG.

VAD SKA JAG GÖRA NU NÄR JAG BARA VILL GE UPP

SKIT I ALLT! HATAR MIG SJÄLV ENORMT MYCKET!!!


INGEN FÖRSTÅR HUR JOBBIGT DET ÄR!

Av P - 26 juli 2012 19:11

Idag var det halmstad som gällde. Vilken tur vi hade med vädret

sol hela dan och inte ett moln på himlen. Tog mitt första dopp

för i år. Lite kallt, men skönt och svalkande.

Tyckte de var lite jobbigt att ha bikini och ligga bland folk, men

fösökte inte att fastna i de. Och E bra att du följde med :)

Har blivit lite bränd så känner lite solsting på de. Är helt slut

kommer säkerligen att sova som en stock inatt efter en massa

frisk luft, sol & bad. Imorgon blir det att hålla sig undan från

solen beroende hur hyn mår. Vill inte förvärra!

Presentation


Här får ni följa min vardag och tankar om det som är mitt fokus "KROPPEN"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards