Alla inlägg den 6 juli 2012

Av P - 6 juli 2012 22:58

                 

Av P - 6 juli 2012 19:28

Frukost: Soyghurt med crunchy

Lunch: Pommes, grönsaker, kött

Middag: 4 mindra majskolvar

Kvällsfika: Fruktsallad


Även ätit:

Chips

Godis

Och jag har inte kräkts heller. 


Motion:

sprungit 30min

cykla 40min


Måste verkligen tänka på att inte småäta, men är verkligen

svårt. Och nu har jag bestämt mig för att försöka sluta att

kräkas. Min terapeut sa idag att om jag äter regelbundet

och inte kräks på två veckor ska hon bjuda mig på bio.

Vet inte om de är ett direkt mål som jag skulle se framemot?

Filmer kan man ju ladda ner, men de kan vara kul att göra

något utanför den behandlingen jag är i. Prata om mer

positiva och vardagliga saker.

Jag vet att jag är rädd för att börja äta regelbundet, jag är

rädd att gå upp de 40kg jag gick upp när jag låg på psyket som

jag nu lyckats gå ner. De ger mig väldigt mycket hjärnspöken.

Inte alltid det lättaste att intala mig att jag äter regelbundet

och tränar som kommer jag inte att gå upp i vikt, men ibland vet

jag inte riktigt hur jag vill ha det. Jag vill må bra på alla sätt och

vis, men hur kommer jag dit?

Jag kan ska försöka äta nyttitgt och mindre portioner och

regelbundet och ser hur kroppen reagerar så får jag ta det som

det kommer innan jag får in en bra rutin.

Ska försöka att om jag ska äta något onyttigt får det vara en gång

i veckan eller vid speciella tillfällen, men åter igen kommer det bli

svårt att följa. Man klarar sig några dagar och när suget väl kommer

blir det att man inte orkar kämpa emot och tänker jag börjar om imorgon,

men de funkar inte i längden.


JAG KÄNNER MIG KLUVEN!

Presentation


Här får ni följa min vardag och tankar om det som är mitt fokus "KROPPEN"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards