Alla inlägg den 12 juli 2012

Av P - 12 juli 2012 22:09

Frukost: Crunchy m. nötter,soyghurt

Lunch: Pasta m. grillkrydda + lite ketshup.

Efterrätt: Glass

Middag: Nudlar, mini majskolv

Kvällsfika: Två mörka bröd m. ägg, fruktsallad

Kvällsfila2: Fyra finncrisp


Utöver:

En liten skål glass

Några karameller

Motion:

Cykla 30min

Situps


Fan vad mycket mat jag har ätit om man ser det

nedskrivet.


Av P - 12 juli 2012 19:47

jag vill kämpa med att inte kräkas, men samtidigt

känns det så lockande. Lockad av att vara tom som

jag faktiskt kan njuta av.

Jag vill försöka följa de "Belöningssystem" jag fått, men

ändå känns det som att det inte finns någon som helst

grej som skulle vara en belöning för att kämpa mot.

Idag handlade jag lite snacks till helgen och just nu

känner jag att kommer jag att klara av att äta en

lagom mängd utan att falla dit på att jag kräks och

får börja om på nytt igen? Jag har gjort/blivit så

så många gånger. "JAG BÖRJAR OM IMORGON"!


Mycket tankar som snurrar runt i skallen. Snart ska

jag iväg på semester och då blir det inte lika lätt

att hantera matsituationerna. Man får hela tiden ta dagen

som den kommer och försöka utnyttja alla tillfällen till

att kunna förbränna det man har fått i sig. Även hålla

sig till mindre portioner, inte småäta.

Av P - 12 juli 2012 18:42

                   

Presentation


Här får ni följa min vardag och tankar om det som är mitt fokus "KROPPEN"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards