Alla inlägg den 14 juli 2012

Av P - 14 juli 2012 20:56

Frukost: Crunchy m. nötter, soyghurt

Lunch: Köttfärslimpa, potatis, sås, grönsaker

Middag: Blodpudding, äppelmos

Kvällsfika: 2 grova smörgåsar, fruktsallad


Utöver:

Godis

Nötter


Motion:

Är vila på schemat så ha övat på att sitta still.


Har inte kräkts på 6 dagar!


Funderar på att ändra lite vad jag stoppar i mig

under dagen. Har iallafall tänkt sluta med

crunchy de är för mycket socker. Tar bara lite

nötter och soyghurt istället.

Av P - 14 juli 2012 15:26

hade en jobbig dag igår så orkade inte få ihop

något inlägg. Och denna dagen är inte heller bra.

Mycket i tankarna. Jag är inne på min 6 kräk-fria-dag

och jag känner att de är här jag brukar trilla tillbaka.

Har några dagar som funkar sen kommer kräk-tankarna

som blir så intensiva så jag inte orkar stå emot.

Idag vi lunch tog jag ändå emot hjälpa för att klara det

här och nu försöker jag att peppa mig själv, men som

sagt är de svårt.

Har inte vägt mig på ett tag, men känns som jag skulle

kunnat gått ner lite iallafall. Får se om jag väger mig

imorgon på gymmet eller om jag gör det när min

våg "som var trasig", men ska få en ny hemskickad.


VÄGA MIG ELLER INTE VÄGA MIG ÄR FRÅGAN!?


Presentation


Här får ni följa min vardag och tankar om det som är mitt fokus "KROPPEN"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards